家在深圳,真实业主生活圈_房网论坛

0

|

15

這座城,是彩色的。

珊儿Hui
珊儿Hui

积分:-

注册时间:-

主楼
2017-09-12 09:35:21 来自m.szhome.com
标签: 点击标签查看相关内容

這座城,是彩色的。

上個禮拜日,即系尋日😄 得閒到又過去逛下。因為秋老虎仲未走咧,所以行到成身汗😅 但系都覺得值嘅,因光線夠足,影出嚟D相都幾好架😌

彩虹邨  色彩繽紛,隨手影一張都系「小清新」feel~

彩虹邨 色彩繽紛,隨手影一張都系「小清新」feel~



因為人太多喇,所以就等我個喵喵袋嚟出鏡啦?乛?乛?

因為人太多喇,所以就等我個喵喵袋嚟出鏡啦?乛?乛?



南山邨一角

南山邨一角



坪石邨啲樓有藍色同粉色

坪石邨啲樓有藍色同粉色



油麻地街坊會學校附近 花樓梯 😁

油麻地街坊會學校附近 花樓梯 😁



除咗後期對稱之外,无調色,睇得出個太陽幾咁火辣喇挂👀

除咗後期對稱之外,无調色,睇得出個太陽幾咁火辣喇挂👀



過嚟飲返杯? 周圍幾條街都系Bar 🍺 蘭桂坊就喺呢頭啦🍻

過嚟飲返杯? 周圍幾條街都系Bar 🍺 蘭桂坊就喺呢頭啦🍻



白+藍  配得好有feel (??ω??)??

白+藍 配得好有feel (??ω??)??



呢棟牆 已成咗「網紅」了,一班人喺度排隊等「打卡」(? ??_??)?  「捕獲」到一个趣致嘅小朋友 ?(? ? ??) so cute~ 唔理佢系咪侵犯肖像權先,PO上嚟再講😂😂

呢棟牆 已成咗「網紅」了,一班人喺度排隊等「打卡」(? ??_??)? 「捕獲」到一个趣致嘅小朋友 ?(? ? ??) so cute~ 唔理佢系咪侵犯肖像權先,PO上嚟再講😂😂

分享
0
小绿豆的太阳花
小绿豆的太阳花

积分:-

注册时间:-

沙发
2017-09-12 14:57:33
哈哈,看过你的帖子
引用2楼人不帅但家里有钱的发言:
被香港传销骗去香港过,被骗了4500
小绿豆的太阳花
小绿豆的太阳花

积分:-

注册时间:-

板凳
2017-09-12 14:58:15
楼主拍的很有感觉,用什么拍的?
  • 插入图片

    支持一次选择9张图片上传(使用Ctrl、Shift选中);

    支持jpg、png、gif,单张图片不超过10M,png不超过1M,gif不超过300K。

    • 继续添加

  • 提到好友

3(16px)

楼主最近发表

相关帖子

    大家都在看

    下载家在深圳APP

    关注家在公众号